środa, 14 listopada 2018

KALENDARZE NA 2019 ROK

Powoli zbliża się koniec roku, więc najwyższy czas zastanowić się nad kupnem nowego kalendarza. Od kilku lat pomagałem przy robieniu kalendarza dla fanpage'a Czarnobylcy, tym razem postanowiłem stworzyć go od początku do końca samemu.

Od 3 lat robiliśmy kalendarze o tematyce czarnobylskiej. Myślę, że format się już troszkę wyczerpał i zrobienie kolejnego byłoby powtarzaniem tych samych schematów, czy tych samych miejsc. Dlatego tym razem uznałem, że uchylę troszkę rąbka tajemnicy o nielegalach i pozwolę każdemu poczuć chociaż namiastkę tego co czuję na takim wyjeździe. Same zdjęcia oczywiście byłyby puste i niekoniecznie wyróżniałyby się nad te z legalnych wyjazdów, dlatego postanowiłem okrasić je krótką historią, cytatem, kilkoma zdaniami niejako wyrwanymi z dłuższej, stalkerskiej opowieści.
Koniec gadania - tak prezentować będzie się okładka i jedna ze stron:


Koszt to 30zł plus 15zł przesyłka. Więcej informacji odnośnie ceny i sposobu zamawiania pojawi się wkrótce na fanpage'u Czarnobylcy.

4 komentarze:

  1. Polecamy nasze kalendarze na nowy rok! Zapraszamy na stronę title="kalendarze">www.foto-kalendarz.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiesznie, bo dopiero teraz przeczytałem ten wpis, a dzień później po twoim komentarzu wrzuciłem post o kalendarzach na bloga :)

      Usuń
  2. Kalendarze na nowy rok? Zapraszamy na stronę www.foto-kalendarz.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy odrobinie wysiłku zobaczyłby pan jak żałosna jest to reklama :)

      Usuń